Artystyczne oświetlenie, aranżacja przy produkcie lub w rozmyciu tuż za nim. Ciekawa, zarazem prosta forma przedstawienia produktu. Dobierając wyjątkowe dodatki dasz się zapamiętać, na podstawie zdjęć oglądający od razu będzie wiedzieć czyjej firmy są fotografie.
Unikatowe podejście Fotografie mają na celu wyróżnić Cie z tłumu, pokazać że myślisz nieszablonowo, zakotwiczyć skojarzenia z Twoją marką lub przedmiotem pozytywnie kojarzącym się klientom. Zaproś więc behawiorystykę do Twojej firmy.
Social media To głównie emocje wpływają na zakupy, social media to miejsce w którym czyste packshoty to za mało aby poruszyć. Lekka aranżacja gwarantuje nam balans pomiędzy przepycham a prostotą packshota.
Zamiast pisać pokaż W zastępstwie opisów możesz pokazać aranżacją co wyjątkowego posiada w składzie krem, szampon czy pasta do zębów. Przedstaw co ma w sobie sałatka, smoothie czy olejek. Oczywiście pamiętajmy o treściach dla przeglądarek internetowych, są istotne dla pozycjonowania, obrazy dla konsumentów.