Odpowiednio przygotowany packshot daje większe możliwości, zapewnia lepszą prezentację czy wtopienie się w tło katalogu lub strony. Postprodukcja jest niezwykle istotna do wydruków wielkoformatowych, jeżeli chcesz drukować koniecznie przeanalizuj opcję z retuszem. Daj nam znać z wyprzedzeniem i zobacz dlaczego zyskasz:
Duże wydruki Przy dużych rozmiarach będą się rzucały w oczy wszelakie niedoskonałości będące na powierzchni produktu, rysy a nawet kurz i paprochy. Podczas wykonywanych ankiet okazało się że użytkownicy zwracają uwagę na takie detale i wskazują jako bardziej wzbudzający uwagę.
Marka PREMIUM Sprzedając towar premium wiesz że wraz z wyższą ceną wymagania grupy docelowej są inne, tym sposobem dbasz o profesjonalny wizerunek a przede wszystkim przedstawiasz oferowane produkty jako ekskluzywne.
Wyidealizowany produkt Klienci chętniej kupują wyidealizowane produkty, są do tego przyzwyczajeni.
Powtarzalności Wieloletni klienci potwierdzają naszą dbałość o zachowanie stylu, perspektywy, koloru czy ułożenia produktu.
Oświetlenie opracowane aby zdjęcia umożliwiły szybkie wykorzystanie bez konieczności poprawiania ich. Ofertę kierujemy do działalności z większą ilością produktów z określonym budżetem oraz przedsiębiorstw rozpoczynających swoją działalność gdy większość inwestycji pochłonęły koszty zatowarowania, lokalu, zusu czy pracowników. Zamawiając pakiet podstawowy otrzymujesz:
Naturalnie przedstawione produkty Pliki wykorzystasz w niezmienionej formie albo przekażesz je do pracownika zajmującego się obsługą sklepu, ogłoszeń, aukcji internetowych etc. Jeżeli z jakichkolwiek powodów będziesz potrzebować pomocy z retuszem, szparowaniem możesz na nas liczyć.
Niższe koszty zamówienia Zarówno retusz jak i wykonanie fotografii wymaga od nas poświęcenia czasu a im więcej czasu nad zleceniem tym wyższe koszta.
Szybką realizację usługi Przydatne w momencie gdy terminy się przeciągają a produkty trzeba wrzucić na cito do sklepu, rezygnując z retuszu zyskujesz czas.
Wysoką jakość Pomimo braku retuszu Twoje zdjęcia wciąż będą miały stworzony profil barwowy aby przedstawić rzeczywiste kolory a pliki otrzymasz w rozdzielczości pozwalającej na swobodne korzystanie ze zdjęć.
Artystyczne oświetlenie, aranżacja przy produkcie lub w rozmyciu tuż za nim. Ciekawa, zarazem prosta forma przedstawienia produktu. Dobierając wyjątkowe dodatki dasz się zapamiętać, na podstawie zdjęć oglądający od razu będzie wiedzieć czyjej firmy są fotografie.
Unikatowe podejście Fotografie mają na celu wyróżnić Cie z tłumu, pokazać że myślisz nieszablonowo, zakotwiczyć skojarzenia z Twoją marką lub przedmiotem pozytywnie kojarzącym się klientom. Zaproś więc behawiorystykę do Twojej firmy.
Social media To głównie emocje wpływają na zakupy, social media to miejsce w którym czyste packshoty to za mało aby poruszyć. Lekka aranżacja gwarantuje nam balans pomiędzy przepycham a prostotą packshota.
Zamiast pisać pokaż W zastępstwie opisów możesz pokazać aranżacją co wyjątkowego posiada w składzie krem, szampon czy pasta do zębów. Przedstaw co ma w sobie sałatka, smoothie czy olejek. Oczywiście pamiętajmy o treściach dla przeglądarek internetowych, są istotne dla pozycjonowania, obrazy dla konsumentów.