Packshoty - przygotowanie produktu

Poprawnie naświetlone zdjęcia produktowe są bardzo ważne. Ale czy to wszystko? Według nas nie. Dlatego w trosce o klienta i wskaźnik sprzedaży odpowiednio przygotowujemy produkty. Wyobraź sobie jak wyglądałaby na zdjęciu wygnieciona koszulka. Zachęcająco? Raczej nie dla kupującego, zresztą dla nas też nie. Tak samo jest we wszystkich produktach. Należy je przygotować aby zadowalająco się prezentowały.

Packshoty na co przede wszystkim zwrócić uwagę

  • produkt powinien być nowy - nie używany przez nikogo, nie wykorzystywany na potrzeby wystawy czy targów,

  • każdorazowo przed oddaniem towaru do sesji zdjęciowej upewnij się że nie pomyliłeś produktów,

  • wybieraj tak aby stan był jak najlepszy, pozbawiony rys itp,

  • jeżeli nie chcesz aby na zdjęciach były naklejki zdejmij je,

  • nie posiadać ubytków,

  • być kompletny,

Przed rozpoczęciem sesji zawsze czyścimy przedmiot, aby na zdjęciach wyglądał efektownie. Nawet nowiuteńka szklanka podczas transportu zabrudzi się chociażby delikatnymi pyłkami, których na co dzień nie zauważamy, ale na fotografiach wykonanych w świetle błyskowym (przy użyciu wysokiej jakości optyki) są bardzo widoczne. Aby nie płacić dodatkowo za retusz, warto dobrze jest wybrać fotografa produktowego, który pomyśli o wszystkim, zanim naciśnie spust migawki.

Chcąc przybliżyć efektowność oraz ogrom pracy koniecznej do wykonania podczas sesji reklamowej przedstawimy Ci przykład mchu zanim wykonaliśmy jakiekolwiek czynności oraz po pozbyciu się drobiazgów na które szczególnie nikt nie zwraca uwagi do momentu wykonania fotografii. Tego typu błędów nie da się poprawić w photoshopie, należy wykonywać w procesie produkcji. Szczególnie należy zważać uwagę podczas sesji zdjęciowej wykonywanej w siedzibie firmy klienta, wszakże nie będzie możliwości powtórki.

packshot, packshot cennik,  fotograf produktowy, przygotowanie produktów do sesji packshot, packshot cennik,  fotograf produktowy, przygotowanie produktów do sesji

Dbamy o takie szczegóły, mimo to gdy nie otrzymujemy informacji na temat produktów jakie mamy fotografować i występują tego rodzaju niedopatrzenia, wykonanie zamówienia wymaga poświęcenia znacząco większej ilości czasu co winno przełożyć się na zwiększenie kosztów. Dlatego uczulamy, zanim poprosisz nas o szczegółową wycenę przekaż nam jak najwięcej szczegółów dotyczących zamówienia.

Fotografia produktowa istotne dane zanim przystąpimy do realizacji

Zdajemy sobie sprawę że nie zawsze wiadomo ile pracy wymaga wykonanie fotografii, dlatego czujemy się odpowiedzialni za informowanie o istotnych elementach pracy studia fotograficznego. Dlatego aby współpraca przebiegała w pełnym zrozumieniu z obu stron poświęć proszę chwilę na przeczytanie co chcemy Ci przekazać.

  • Wartości, którymi kieruje się Twoja marka.

  • Najistotniejsze aspekty dla kupującego.

  • Rodzaj produktów do wykonania packshotów.

  • Produkty będą skręcone, odpowiednio złożone czy mamy się tym zająć?

  • Gdzie wykorzystywane będą zdjęcia.

  • Ilość produktów, zdjęć.

Weźmy jeszcze pod uwagę kabel, przekazany do packshotów aby pokazać co znajduje się w środku, klient nie zwrócił uwagi jakie przyniesie efekty końcowe brak ingerencji w wygląd przewodu. Fotografia z naprostowanym, odpowiednio naciętym kablem przez nasze studio odsłania wszystkie powłoki. Łącze przedstawia się efektowniej, profesjonalniej a przede wszystkim ukazuje aspekty istotne w sprzedaży.

packshot, packshot cennik, packshot Warszawa, fotografia produktowa,
fotografia produktowa cennik, fotografia produktowa oferta, fotograf produktowy, przygotowanie produktów do sesji
packshot, packshot cennik, packshot Warszawa, fotografia produktowa, fotografia produktowa cennik, fotografia produktowa oferta, fotograf produktowy, przygotowanie produktów do sesji
 






fotografia produktowa, fotografia reklamowa, packshot, fotograf produktowy