Jak przebiega współpraca przy realizacji sesji zdjęciowych.

1. Rozmowa z Klientem



Przed wykonaniem packshotów, konieczne jest ustalenie nawet najdrobniejszych detali. Nasza współpraca zaczyna się od wywiadu z Klientem, by poznać wymagania i potrzeby sesji produktowej.

Dzięki indywidualnemu podejściu, możemy określić dokładne warunki współpracy – podajemy wycenę, którą trzeba jasno i ostatecznie potwierdzić.

Na naszej stronie można też znaleźć uproszczony kalkulator do orientacyjnego sprawdzenia cen, zatem kiedy potrzebny jest profesjonalny packshot – oferta przykładowa z cennikiem będzie dobrym rozwiązaniem do przejrzenia przed pierwszym kontaktem.

Uwaga! Nasze terminy realizacji są różne i zależą przede wszystkim od pory roku i kluczowych wydarzeń, kiedy fotografia produktowa jest przedsiębiorcom wyjątkowo potrzebna. Mamy bardzo dużo zleceń między innymi tuż przed początkiem lata, przed rozpoczęciem roku szkolnego i przed świętami. Dlatego warto pomyśleć o zarezerwowaniu dogodnego dla siebie terminu z wyprzedzeniem.



2. Dostarczenie produktów do packshotu



Kiedy wszystkie szczegóły zostaną ustalone, Klient dostarcza do nas produkt, a po wykonaniu zlecenia odbiera go na własny rachunek. Większość Klientów korzysta w tym celu z usług kurierskich. Te koszty nie są wliczone w cenę sesji produktowej.

Zasadniczo wykonujemy packshoty dla Klientów z Warszawy, ale współpracujemy też z osobami z całej Polski – w tym celu prosimy o kontakt.

Na tym etapie Klient może jeszcze domówić więcej packshotów albo zlecić wykonanie drobnych zmian w fotografiach – zależy nam na maksymalnym zadowoleniu naszych Klientów, dlatego fotografia reklamowa jest wykonywana ściśle według indywidualnych potrzeb.

3. Realizacja zamówienia – jak przebiega tworzenie packshotów?



Sesję zdjęciową wykonujemy pozostając cały czas w kontakcie z Klientem. Fotografia produktowa to bardzo wymagające zajęcie, dlatego w razie wątpliwości co do zdjęć, prześlemy pliki do ich weryfikacji. Dzwonimy także do Klienta w trakcie realizacji, by upewnić się co do jego potrzeb.

Kiedy zgromadzimy wystarczającą liczbę fotografii, wykonujemy retusz wybranych zdjęć, by wydobyć z nich to, co przykuje uwagę odbiorców. Klienci mogą również zlecić dodatkowy retusz zdjęć.

5. Zakończenie zlecenia i odbiór packshotów



Gotowe packshoty można odebrać osobiście albo wysyłając po nie kuriera – opłaty w tym zakresie pozostają po stronie Klienta.

Uwaga - po zakończonym zleceniu można dodatkowo domówić obróbkę wybranych zdjęć.

6. Prośba o feedback



Będzie nam bardzo miło, jeżeli po współpracy prześlesz nam pliki z wykonanymi przez nas fotografiami produktowymi, umieszczonymi na stronach internetowych, ulotkach czy instrukcjach. Dzięki temu wzbogacimy nasze portfolio o kolejne unikalne realizacje packshotów, by przedstawić przyszłym Klientom rezultaty naszej pracy.

Najczęściej zadawane pytania



Jakie produkty przyjmujmy do sesji reklamowej?



Packshoty wykonujemy w niemal dowolnej tematyce – można do nas wysłać nie tylko drobiazgi, np. kolczyki, ale i przedmioty o średnich gabarytach, jak na przykład krzesło. Większe przedmioty obecnie fotografujemy u Klienta na miejscu.

Co, jeśli produktu nie da się przywieźć do studia?



W wyjątkowych przypadkach możemy wykonać sesję produktową w miejscu podanym przez Klienta. W razie potrzeby możemy też profesjonalnie przygotować produkty do packshotów.

W tym przypadku wykonania fotografii produktowej u Klienta, koszt usługi będzie większy – zależnie od lokalizacji, liczby produktów i innych czynników.

Zachęcamy do kontaktu i rozwiania wszelkich wątpliwości w tym zakresie.

Jak długo przedmiot zostaje w studiu?



Fotografia reklamowa rządzi się swoimi prawami – nieraz trzeba wykonać kilka dodatkowych ujęć, by osiągnąć oczekiwany rezultat. Dlatego produkty można odebrać dopiero po przekazaniu przez nas dzieła.

Co wpływa na cenę fotografii produktowej?



Klient musi być świadomy, że prowadzimy profesjonalne studio fotografii produktowej i nie wykonujemy przypadkowych zdjęć. Poza posiadaniem doskonałego sprzętu, dbamy o szereg detali, które wpływają na jakość packshotów – kontrolujemy między innymi oświetlenie czy perspektywę. Zwracamy też uwagę na uwydatnienie barw produktu oraz skupienie uwagi konsumentów na jakość i przydatność oferowanego przedmiotu. Poza tym wszystkie wysłane przez nas pliki mają formaty pozwalające na wydruk zdjęć do materiałów reklamowych.

Packshoty - co nas wyróżnia?



Nie będziemy się chwalić miłym podejściem do Klienta – to obowiązek każdego usługodawcy. Cenimy sobie jasny przekaz i rzetelną pracę z nastawieniem na osiągnięcie celu. Maksymalnie angażujemy się w każdy projekt i dzielimy się doświadczeniem z naszymi Klientami – z przyjemnością zaproponujemy rozwiązania, które jeszcze lepiej oddadzą specyfikę fotografowanego produktu.

fotografia produktowa cennik, fotografia produktowa cena, packshot cennik, packshot cena, ile kosztują zdjęcia produktów, fotograf produktowy cennik, współpraca