Fotografia obrotowa 360


W związku z licznymi pytaniami uruchomiliśmy w naszej ofercie fotografię 360° składającą się z wielu zdjęć połączonych w jeden plik. Oprócz zdjęć wykonujemy całą prezentacje tak aby możliwie jak najmniej obciążała stronę i przekazujemy ją w formie pliku html. Oferujemy ją po wyższych cenach niż nasi koledzy z branży ale dajemy więcej, wszystkie zdjęcia składające się na te prezentacje są starannie obrabiane.

Zamawiając fotografie produktowe 360° otrzymujesz:


  • Gotowe fotografie produktu.

  • Retusz każdej fotografii - nie używamy automatów.

  • Możliwość otrzymania prezentacji z przeźroczystym tłem - dodasz jakie zechcesz.

  • Gotową prezentację html - nie musisz znać się na kodowaniu aby mieć funkcjonującą od razu prezentację 360.

Zastanawiasz się nad tym czy potrzebujesz fotografii obrotowej? Przedstawimy Ci zalety i wady takiego rozwiązania.

Dlaczego warto zainwestować w fotografię produktową 360°?

Przede wszystkim warto wspomnieć że przy sprzedaży przez internet kupujący nie ma możliwości dokładnego obejrzenia produktu np. dotknięcia. Natomiast w przypadku gdy produkt na fotografii obraca się daje to efekt tak jakby był on przed nami i za pomocą myszki możemy dowolnie nim obracać. Dzięki temu zaspokajamy potrzebę dokładnego obejrzenia czy nawet dotknięcia.

Kolejną zaletą takiego rozwiązania jest efektowność, dzięki stosowaniu obrotowej techniki prezentacji przeznaczając mało miejsca na stronie pokazujesz w pełnej okazałości sprzedawany produkt. Natomiast klienci widzą że podążasz za duchem czasu korzystając z innowacyjnych rozwiązań technologicznych.

Oczywiście jest wiele innych zalet które przemawiają za użyciem takiego rozwiązania między innymi prestiż, profesjonalizm, pokazujesz klientowi jak bardzo o niego dbasz a przede wszystkim że nie masz nic do ukrycia. Prezentując produkt z każdej strony, Twój klient wie że to nie ciuch z wystawy który na manekinie pięknie leży a gdy wchodzisz do sklepu okazuje się że został spięty z tyłu w odpowiednich miejscach. W tak prosty sposób tworzysz zaufanie i zwiększasz chęć zakupu.

Jakie wady ma zastosowanie zdjęć obrotowych?

Przecież jak wszystko są zalety i wady pewnych zastosowań, tak samo jest w tym przypadku. Tak jak wspominaliśmy wyżej jedna prezentacja 360° składa się z wielu zdjęć,  przykładowo z 24 fotografii produktowych co zajmuje aż o połowę więcej miejsca na serwerze niż np. 12 zdjęć packshot a przecież prezentacja może składać się aż z 72 plików. W naszym studiu oferujemy prezentacje z 24, 36 oraz 72 zdjęć jednak naszym zdaniem optymalną ilością która płynnie przedstawi produkt jest prezentacja z 36 ujęć. Zajmuje znacznie mniej miejsca i nie ma efektu dużych przeskoków.

Oczywiste jest że fotografia obrotowa nie ma zastosowania w przypadku produktów które są takie same z każdej strony np. szklana kula czy też w przypadku produktów płaskich gdzie najważniejsza jest tylko jedna strona np. płytki, panele, lustro czy chociażby piękny obraz.  



Naciśnij na produkt, przytrzymując przeciągnij dowolnie w linii poziomej.



 










fotografia produktowa, fotografia obrotowa, fotografia 360, packshot