Packshot na czarnym tle, czyli prosty sposób na oryginalny efekt

Wszyscy robią zdjęcia na białym tle? Niektóre sklepy internetowe i gazety wymagają tego? A Ty? Uważasz, że Twój produkt będzie ładniej wyglądał w czerni? I słusznie, nie rezygnuj z tego! Produkty na białym tle faktycznie wyglądają pięknie, prezentują się niezwykle profesjonalnie i skupiają wzrok na tym co sprzedajesz, ale my z doświadczenia wiemy, że czasami warto łamać zasady i próbować innych rozwiązań. Weźmy na przykład kryształowe żyrandole – przecież cały ich urok leży w tym, jak ładnie świecą, prawda? Oczywiście można im wykonać zdjęcie na białym tle, poprawnie oświetlone, doskonale obrobione – wprost ideał! Ale niestety będzie brakowało "tego czegoś", czegoś co ożywi kryształki...
I tutaj właśnie z ratunkiem przychodzi czarne tło, które uwypukli piękno kryształu. A gdy dodatkowo wykona się zdjęcia z zapalonym światłem, uzyskamy efekt "WOW". Zdjęcie będzie wyglądać o wiele lepiej i na pewno przyciągnie wzrok! Nie umiesz sobie tego wyobrazić? Zobacz i przekonaj się sam.



packshot, packshot cennik, packshot Warszawa, fotografia produktowa, fotografia produktowa cennik, fotografia produktowa oferta, fotograf produktowy, retusz, postprodukcja, usuwanie tła ze zdjęć, usuwanie tła

I pamiętaj - to że większość robi packshoty na białym tle nie oznacza że Ty także musisz. Chcemy abyście bawili się razem z nami fotografią, tworzyli ciekawe efekty, eksperymentowali z kompozycją - wszystko aby wyciągać to co najlepsze z waszych produktów!
fotografia reklamowa, packshot, zdjęcia do katalogu, fotografia produktowa, fotograf produktowy

Inne artykuły

Packshoty - dlaczego są tak ważne?

Fotografia produktowa - niezwykle ważny aspekt, bo to właśnie ona służy nam na wielu etapach sprzedaży począwszy od ekspozycji produktu, zachęcenia do działania, wsparcia obrazem podczas wyjaśnień funkcji produktu. Dobrym przykładem jest chociażby instrukcja obsługi w której znajduje się dokładny opis poszczególnych funkcji, właśnie to gwarantuje poprawne użytkowanie towaru a zarazem uśmiech na twarzy klienta gdy w prosty sposób przedstawimy mu zalety produktu.

Czytaj więcej