Efekty pracy z Polską marką produkującą odzież myśliwską, właścicielowi zależało na wysokiej jakości fotografiach produktowych do wykorzystania wyłącznie w sprzedaży internetowej. Miękkie światło miało nie zakłócać odbioru fotografii. Podczas pierwszego spotkania omówiliśmy szczegóły zamówienia:
publiczna galeria zdjęć z opisami produktów dla sprzedawców - oprócz fotografii nasz programista wykonał prace związane z publikacją strony o unikatowym linku tak aby nikt bez przesłanego odnośnika nie mógł wejść w galerię
fotografie wykonane techniką ghost, czyli na niewidocznym manekinie
naturalne fotografie - bez retuszu produktu
naturalne odwzorowanie barw produktu
możliwość powiększenia fotografii
prasowanie odzieży przed sesją
dobór pozycji manekina
proste ujęcia od przodu
Sesje wykonywane dla marki odzieżowej obejmują wyłącznie odzież męską dla dorosłych oraz dzieci. Po omówieniu cech fotografii oraz ustaleń dotyczących wyświetlanej galerii
wraz z klientem zdecydowaliśmy jaki rozmiar będziemy wykorzystywać tak aby odzież nie przedstawiała się jako zbyt napięta ale także nie mogła wyglądać
na luźną. Packshoty miały pokazać odzież jako wygodną. Klient przed każdą dostawą koszulek, spodni, bluz informuje z wyprzedzeniem o planowanej sesji dzięki czemu
zawsze otrzymuje szybko realizację.
Mogłoby się wydawać że tak proste ujęcie każdego produktu nie jest wystarczające, należy jednak pamiętać że każda branża jak i produkt mają inne zasady sprzedaży.
Odzież myśliwska jest innowacyjnym pomysłem, produkowana w Polsce, materiały posiadające certyfikaty, niebanalna sprzedaż, zbadanie potrzeb grupy docelowej wraz z profesjonalnymi opisami i zdjęciami oraz
analiza procesu sprzedażowego w krótkim okresie czasu zagwarantowały sprzedaż na satysfakcjonującym poziomie.
Polacy kupują coraz więcej - według przeprowadzanych badań E-commerce z każdym rokiem liczba internautów kupujących online rośnie.