Marka posiadająca w swojej ofercie bezpieczne, wysokiej jakości produkty dziecięce. Przy wyborze fotografa głównymi aspektami było zaangażowanie i perfekcyjny efekt końcowy. Założeniem były naturalne packshoty z miękkim cieniem, białym tłem.
Skrócenie czasu zakupu - opracowanie indywidualnego profilu barwowego gwarantuje klientom naturalne odwzorowanie kolorów.
Unikatowe ułożenie produktu - klient rozpoznaje markę po elementach kotwiczących.
Wzrost sprzedaży sklepu internetowego - wymieniając fotografie odnotowano większe zainteresowanie danymi produktami.
Wiemy że 80% informacji z otoczenia jest przekazywanych za pomocą mózgu, to właśnie sprawia że dziedzina fotografii jest scalona ze sprzedażą. Ukrycie wartościowych cech produktu powoduje duży wskaźnik odrzuceń. Natomiast wysoki współczynnik konwersji otrzymujemy dzięki fachowo stworzonemu obrazowi, utrzymując wysoki standard wzrasta sprzedaż a klient jest zadowolony z zakupu.